czwartek, 2 listopada 2017

Krawieckie zakupy #10: Zestaw szpulek do bębenka z Flying Tiger Copenhagen

Ten wpis publikuję z małym opóźnieniem, miał być kilka dni temu, ale znów pewne okoliczności sprawiły, że na bloga czasu zabrakło. Ale przechodząc do rzeczy... Oto niedawne znalezisko z Flying Tiger Copenhagen w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej na dziale poświęconym DIY.  Zestaw zawiera 25 szpulek do bębenka w różnych kolorach. Pasują one do większości maszyn do szycia. Są wykonane z tworzywa sztucznego i sprzedawane w plastikowym pudełku, które później ułatwia ich przechowywanie. Całość kosztowała mnie ok. 8 zł i bardzo się u mnie przydaje, bo czasami pracuję nad rzeczami w zupełnie innych kolorach i szpulek lepiej mieć do dyspozycji za dużo, niż za mało:)

flying tiger copenhagen diy



szpulki do maszyny do szycia

9 komentarzy:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw bardzo ułatwia życie przy szyciu :)Mam go już z cztery lata, nie pamiętam w jakim sklepie a wiem, że zakupiłam w NL. Teraz drugi chcę sobie zakupić, bardziej puste pudełko na metalowe szpulki do maszyny przemysłowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dokładnie sześć , i też więcej przydałoby się. Teraz masz zapas na nowe kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Tiger! W tym sklepie można dostać tyle superaśnych rzeczy:D Ja najchętniej to bym tam całą wypłatę przetraciła:D Ostatnio kupiłam tam małe drewniane spinacze i już niedługo na blogu pokażę do czego były mi potrzebne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że zestaw zdaje rolę :) Ja jak na razie jestem lilakiem w szyciu. Mam zamiar w przyszłości spróbować coś potworzyć ale nie wiem czy nie skończy się tylko na zachciankach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    Właśnie na taki pojemnik poluję. W sklepach internetowych zapłaci się więcej za przesyłkę, niż za pojemnik, a w stacjonarnych jeszcze nie widziałam.
    To jest piękno szycia - można sobie sprawić radość kupując bardzo fajne i tanie drobiazgi, a zarazem przydatne.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing my dear!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful bobbins, Maria!
    Whenever I see your blog, I will sew something by sewing machine!!
    Fist I have to keep sewing place.

    akiko

    OdpowiedzUsuń