poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Spódnica plażowa

W tym roku w pełni doceniłam wartość sukienek i spódnic. Upalne dni są dzięki nim łatwiejsze do zniesienia, zwłaszcza wtedy, gdy nie można pozwolić sobie na założenie szortów. Sukienki i spódnice mają też jeszcze jeden plus, szczególnie istotny podczas wakacji nad wodą. Otóż na plaży są niezastąpione jako podręczna przebieralnia:) 

Tą prostą spódnicę uszyłam tuż przed wyjazdem nad morze z resztek wiskozy, które pozostały u mnie po szyciu wiązanej sukienki. Spódnica w pasie została przeszyta nićmi gumowymi, przez co bardzo dobrze trzyma się w pasie i jest megawygodna. Po bokach spódnicy są rozcięcia. 

spódnica z rozcięciem








W tym sezonie zakochałam się z efekcie, jaki dają nici gumowe i aż się sobie dziwię, że dopiero teraz po nie sięgnęłam. O szyciu nimi napisałam oddzielny post, dla zainteresowanych LINK.


29 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka, gratuluję umiejętności! Ja kocham sukienki przez cały rok, ale ich przewiewność to latem dodatkowy bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dość że bardzo Ci pasuje ta spódnica to jeszcze nie spotkasz takiej "na mieście" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny projekt. uwielbiam zasadę #keepitsimple. Zawsze się sprawdza!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, zawsze za mną takie chodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest i idealna długość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka! Ma taki niebanalny wzór:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwielbiam latem nosić suknie i spódnice :). Zazdroszczę takiego talentu do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha. Z daleka myslałam, że te kwiatki są naszywane :). Ładnie wyglądają na czarnym tle

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful look, I love your skirt!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica, świetny krój!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka urocza sukieneczka. Ja niestety nie lubię swoich nóg więc chodzę w spodniach albo w sukienkach maxi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta, zwiewna, zawsze na czasie :)
    Szycie to przydatna umiejętność, a jeśli do tego dochodzi projektowanie i konstruowanie to tylko iśc tą drogą :)
    Ja coprawda zamieniłam szycie na malowanie, ale niejednokrotnie wracam do maszyny :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym ją nie tylko na plażę założyła :) Pięknie wyglądasz ! Świetna figura :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Projekt wygląda na bardzo prosty do wykonania ale coś mi się wdaje, że to błędne założenie. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne kwiaty! Bardzo mi sie podoba, szycie to musi byc prawdziwa magia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też doceniłam tego lata sukienki i spódnice, nie rozstawałam się z nimi. Bardzo piękna spódniczka, takiej rzeczy nie można dostać w sklepie, przynajmniej ja nie widziałam. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your skirt :)
    Those cute embroideries are so trendy!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie spódnice są idealne na lato. :)

    OdpowiedzUsuń