poniedziałek, 13 lutego 2017

Czarna bluzka z diamentowym dekoltem

Bluzkę, którą tu dziś zaprezentuję wyróżniają przede wszystkim dwa szczegóły. Po pierwsze, dekolt w kształcie diamentu, po drugie krótkie rękawy poszerzane na linii wszycia do pachy. Wykrój na nią jest wynikiem odpowiedniego modelowania szablonu bluzki podstawowej i rękawa. Została lekko dopasowana za pomocą zaszewek piersiowych i pionowych. Z tyłu wszyłam suwak kryty o długości zbliżonej do tych, które wszywam do sukienek. Podkroje pach wykończyłam za pomocą lamówki ze skosu, dekolt z kolei odszyciem.

Tą bluzkę zaczęłam szyć z myślą o imprezie sylwestrowej, do kompletu dla spódnicy z wyszywanego tiulu i kopertówki. Byłaby idealna, gdyż na tle jej czerni obie te rzeczy prezentowałyby się rewelacyjnie. Problem w tym, że pierwotnie miała być luźniejsza i bez suwaka z tyłu, ale podczas przymiarek zdałam sobie sprawę, że jednak lepiej będzie się prezentować przynajmniej lekko dopasowana, ale wtedy suwak będzie koniecznością. Ponieważ przed imprezą zabrakło mi czasu na niezbędne poprawki i zakupy w pasmanterii, bluzkę sobie odpuściłam (choć z trudem) i zostawiłam jej dopracowywanie na nieco spokojniejszy czas. Tak się złożyło, że dokończyłam ją dopiero parę dni temu i oto efekty:


















Bluzka jest lekko dopasowana, ale uszyta z bardzo mało elastycznej bawełny z domieszką. Dlatego wszycie długiego krytego suwaka okazało się niezbędne:



Tak z bliska prezentuje się dekolt w kształcie diamentu:



Rękawki są krótkie i szerokie, takie najbardziej lubię:


18 komentarzy:

  1. Ładnie leży, fajny krój. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka, choć akurat krój nie dla mnie. Za to Modelka ;) wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kroj bluzeczki i cudowne motylkowe rekawki, ktore bardzo lubie! Wygladsz w tej bluzeczce wyjatkowo uroczo! Fajna nazwa dla dekoltu, wczesniej mowilo sie "wyciecie w serek" lub "V wyviecie"...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota, bardzo podoba mi się ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zdolniacha z Ciebie! świetna jest ta bluzka. Bardzo elegancka i świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluzeczka, te rękawki dodają jej lekkości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała bluzka, mnie to się kojarzy jakoś orientalnie. Przypomina mi chińskie stroje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful blouse!
    I really love the elegant sleeves!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka piękna, czarny kolor to pasuje do wszystkiego, fajny krój. PS. kliknęłam w reklamy:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest śliczna, bardzo ładny ma fason, podobają mi się jej rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny fason . Super rękawki i podmarszczony dół , na dodatek mój ulubiony kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest śliczna, bardzo ładnie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna bluzeczka www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, romantyczna bluzeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyczna, prosta elegancja. bardzo mi się podoba. w każdej szafie powinna być taka - idealna do tworzenia przeróżnych setów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest bardzo ładna <3
    Uwielbiam bluzeczki, gdzie jest wcięcie w talii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Simple yet very cute! I love the sleeves.


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń